Els continguts comencen aquí­

Contenido de la página principal

• Convocatòria Docència en Xarxa

El 3 de setembre es va publicar la nova convocatòria de Docència en Xarxa per al curs acadèmic 2018/2019, convocada pel Vicerectorat de Recursos Digitals i Documentació, i el Vicerectorat d'Estudis, Qualitat i Acreditació.

Fins el pròxim 5 d'octubre, el personal de la universitat podrà sol·licitar l'acceptació dins del programa per a elaborar materials reutilitzables allotjats en el repositori institucional de la universitat, així com altres materials digitals.

Després de la sol·licitud i publicació de la resolució per part dels dos vicerectorats, s'iniciarà el període de producció dels materials.

La convocatòria, així com les guies d'ajuda per a l'elaboració d'aquestos materials es troben publicades en la web de Docència en Xarxa, accesible també des de la pàgina del Vicerectorat de Recursos Digitals i Documentació.

Per a qualsevol problema o questió podeu contactar a través de docenred@upv.es

Editar

Cancelar