Els continguts comencen aquí­

Contenido de la página principal

• Curs acadèmic 2018/2019 en PoliformaT

Ja han sigut creats en PoliformaT per al professorat, els nous espais per a les assignatures del curs acadèmic 2018/2019.

En aquest sentit s'han realitzat les següents accions:

• Les assignatures del curs acadèmic 2017-2018 apareixen renombrades amb: "2017- Nom assignatura".
    • Les noves assignatures per al curs acadèmic 2018-2019, apareixen amb el nom: "Nom d'assignatura" (o la nomenclatura posada en el curs anterior si escau). Podeu canviar el nom des de CONFIGURACIÓ - EDITAR INFORMACIÓ DE L'ESPAI.

Pel que fa a la informació continguda en les assignatures per al curs acadèmic 2018-2019, aquestes contenen els apartats de "Activitats, Examens (creats), Recursos, Continguts i Lliçons", no sent necessària la seua importació al nou espai (encara que sí és necessària la revisió de dates i estats de publicació).

Recordem també que l'accés a les assignatures del curs acadèmic 2017/2018 serà fins a un mes després de la finalització del curs (aproximadament fins a novembre) per als alumnes, mentre que per als professors serà fins a un any després. Podeu canviar manualment aquest accés limitat als alumnes des de l'apartat de INFORMACIÓ DE L'ESPAI - GESTIONA L'ACCÉS A L'ESPAI.

Per a  qualsevol problema o qüestió podeu contactar mitjançant Gregal

ASIC

Editar